ההופמנים בדרכים

קיצשטיינהורן ואגם צל אם זה

קמנו ליום  אחרון המלא בטיול , מחר בבוקר אנחנו מתחילים את הדרך הארוכה בחזרה לארץ אחרי שבועיים קסומים עם מלא חוויות .

רצינו ביום הזה לראות מהוא שונה , משהו שלא הפסקנו לראות בכל השבועיים שחלפו , נופים מדהימים ראינו ,אגמים גם ,מפלים ברור , אז מה נשאר ? שלג ….

מסלול 12 בספר המשפחה מטיילת באוסטריה ענה בדיוק על הדרישה הזו , פסגת הר קיצשטיינהורן יחד עם שלושת הכוכבים שקיבל ממחברת הספר היתה החותמת הסופית .

הגענו לפני הצהריים , המקום לא היה עמוס בכלל , שפע של מקומות חנייה , קונים כרטיסים לרכבל ומתחילים לעלות , יש צורך להחליף שלושה רכבלים עד שמגיעים לפסגה , בכל החלפה אפשר לעצור ולהנות מהנוף אשר הופך להיות מרשים יותר ויותר ככול שעולים בגובה .

Kitzsteinhorn

נתחיל מהסוף , שלג לא היה בפיסגה (סוף אוגוסט) , גם לא היה כל כך קר …(תלוי את מי שואלים)

המארגנים על ההר פשוט שומרים "קצת" שלג עבור הילדים שרוצים לגלוש

לבנות זה הספיק , עלו ירדו ירדו עלו , גלשו , עד שנמאס להם

הלכנו לכיוון נקודת התצפית בפסגת ההר , הליכה קצרה אך מפרכת  אבל הנוף החלומי שנשקף מכפר על כל ,עצירה קצרה לצילום ומנוחה ומתחילים לחזור בתוך צלע ההר לכיוון הרכבים  , בתוך צלע ההר הסברים על המקום והסביבה  .

טיפ חשוב :

בדיעבד , וזה לא כתוב באף מקום (עדיין)  , צריך להתחיל את המסלול מנקודת התצפית , ואז לרדת למגלשות השלג ולחזור לרכבלים , הדרך תהיה הרבה קלה

כמו כן חשוב מאד להביא בגדים להחלפה ולא להשאיר אותם ברכב אלא לקחת אותם ולהחליף לאחר המשחק בשלג …

בחצי השני של היום המשכנו לאגם צל אם זה לכמה שעות של מנוחה ,החלפנו את הבגדים הארוכים בבגדי ים , את מזג האוויר הקר (תלוי את מי שואלים) במזג אוויר נוח שמתאים לטבילה באגם .

מצאנו רצועת חוף פרטית ולא עמוסה  , אם אפשרות להשכיר גלשנים וסירות במחירים סבירים ובילינו עד שעות אחר הצהרים המאוחרות .